30 Ağustos 2012 Perşembe

Spss 15.0 Sorunsuz Download Crack - Resimli Anlatım


İstatistik dersi için Spss 11.0 lazım olmuştu aslında ama onun serial kodunu hiçbir yerde bulamadım.Serialsiz de yükleme kabul etmiyordu. Zaten aralarında çok fark bulunmayan Spss 15, işime yarayınca [hemde arkadaşlarıma lazım :)]böyle bir konuyu açma gereksinimi duydum.. Program crackli değil. Yani 2 hafta kullanma süresi vermişler. 2 haftadan sonrada bir çaresini bulacağıma inanıyorum :)

SPSS HAKKINDA KISA BİR BİLGİ:


SPSS bilgisayar programı (İngilizce açılmıyla: Statistical Package for the Social Sciences), ilk sürümü 1968 yılında piyasaya verilmiş istatistiksel analize yönelik bir bilgisayar programıdır. Günümüzde en son versiyon 20 olan sürümü kullanımdadır ve adı PASW olarak değiştirilmiştir.

Özellikle Sosyal Bilimlerde, pazar araştırmalarında, sağlık araştırmalarında başta anket şirketleri, hükümetler ve eğitim kurumları olmak üzere pek çok kurum tarafından kullanılan bir istatistik yazılımıdır.

Kullanımı grafiksel bir kullanıcı arayüzüne bağlı olup, açılır menüler yardımıyla kolaylaştırılmıştır. Ayrıca makro dilleri yardımıyla kullanıcı kendi amaçları doğrultusunda programı yönlendirebilmektedir.

SPSS programının Windows, Mac OS X ve UNIX işletim sistemleri için farklı sürümleri mevcuttur. Windows sürümü daha sık güncellenmekte ve diğer versiyonlara göre daha fazla özellik içermektedir.

Bazı Türk üniversitelerinde antropoloji,sosyoloji, istatistik, psikoloji ve bilgi ve belge yönetimi bölümlerinde ve tıp fakültesinde ders olarak da okutulmaktadır. 
Kaynak: Wikipedia


Tavsiye yazı: (saglamoyun.com olarak Turbobit Premium Hesabı Veriyoruz, Tıklayın!)



SPSS 15  İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.

Gelgelelim nasıl kuracağımıza...

KURULUM - RESİMLİ ANLATIM (Resimlerin daha büyük görünmesini istiyorsanız üzerine tıklayınız)


1-İndirdiğiniz sıkıştırılmış dosyaya "buraya çıkart" dedikten sonra çıkan "Setup" ' a tıklayınız.Ve sonra:






Dediğim gibi: Program cracli değil, yani tam sürüm değil. 13 gün sonra ne der bilemiyorum artık. Ama crack için elimden geldiğince uğraşacağım, bir gelişme olursa bu başlık altında paylaşacağım.

Ekleme:

Arkadaşlar crack buldum işe yaradı ve hemen paylaşıyorum. Buraya tıklamanız yeterlidir.

İnen "patch.exe" ye çift tıkladıktan sonra "C:\Program Files\SPSS Evaluation" konumuna gelin ve "spssutil.dll" ye tıkladıktan sonra "aç" deyin. Tamamdır. Sorun yaşarsanız yorum olarak bildirin.

Not: Yorum bırakabilmeniz için üye olmanız gerekmektedir.

Yararını gördüyseniz bir teşekkür yorumu beklerim :)


Sağlıcakla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haftan�n En'leri

Link and Search

Kadın Azdırıcı

Blogger